Sol, snö och sportlov!

Vilket perfekt sportlovsväder! Tyvärr får vi sitta inne och titta ut på det. Elias är fortfarande krasslig och får hostattacker om vi går ut i kylan.

Vi har haft en bra helg annars med 30 och 40 årsfest. Några som var sjuka och någon som blev sjuk på festen. Elias och Thea följde med farmor och farfar hem så Martin och jag fick en kväll för oss själva med middag ute och biobesök.

Om det är någon som har missat det så har jag bestämt mig för att starta eget och håller på att jobba lite med det nu. Det egna företaget är bara ett sidospår för att jag tycker det är kul. Jag kommer inte att sluta på skolan. Namnet på företaget är bestämt till Marsvinsholms Garden och kommer att bli en webbutik så håll utkik! Jag kommer att förvarna innan vi öppnar.

Kommentarer
Postat av: Sammy Rose

Lycka till med Marsvinholms Garden, jag kommer bli stammis.

2009-02-17 @ 12:51:10
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: Mippi

Åh låter spännande :) skulle nog Madde björk oxå gilla kan jag tänka mej om de har med att sälja saker på internet ;)

2009-02-17 @ 17:51:25
URL: http://www.maddee.se
Postat av: Madde

Jaa det gillar jag, säg till när du behöver hjälp o packa hihi Lycka till!

2009-02-18 @ 16:46:37
URL: http://bjorcksjolands.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hade missat det!! Låter jättespännande men jag fattar inte riktigt vad det är du ska göra? köpa trädgårdssaker och sedan sälja dem på nätet? Kul Kul vad det än är, hur kom du på detta? Hoppas vi ses snart igen. KRAM!

2009-02-18 @ 20:25:08
Postat av: Helene

ja, det är jättespännande! Det är precis som du tror jag ska köpa in trädgårdsprylar och sälja på nätet. Håller på att jobba med det nu så det är inte riktigt klart vad jag ska sälja än. kommer börja med pluggplantor av perenner, sen får vi se. Jag har egentligen funderat på det länge men har inte bestämt mig förrän nu, känner att jag vill göra något kul som inspirerar mig. Ha det bra, kram Helene

2009-02-19 @ 14:40:57
URL: http://eliasothea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0