Inställd grillkväll

Ikväll skulle vi egentligen vara på grillkväll på Theas dagis men vi hade glömt bort det och när vi kom på det så insåg vi att det skulle bli alldeles för stressigt så vi hoppade över det. Det blev iallafall en händelserik kväll. Thea var jättestolt när jag kom hem för hon hade börjat cykla på riktig cykel!

Jag har skördat den första mogna tomaten i växthuset och en hel skål jordgubbar blev det från landet. När jag var ute i växthuset och pysslade så började Martin och barnen  såga sönder väggen på Elias rum. Vi ska nämligen flytta dörren in dit.

Innan de var klara så hann jag färga håret också. Thea tyckte jag såg ut som en häst när jag hade färgen i håret. Ja, av barn får man verkligen höra sanningen.

När vi nattat barnen fick jag äntligen tummarna loss och ringde Marie och bokade midsommarfirande här hos oss. Det ska bli skoj att träffas!                                     


                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0